AJÁNLOM RENDHAGYÓ LAKBERENDEZÉSHEZ, BARKÁCSOLÁSHOZ, SAJÁT KEZŰLEG KÉSZÍTETT AJÁNDÉKOK, DÍSZEK FABRIKÁLÁSÁHOZ

fordító

felújított hokedli













A lomtalanításból származó hokedli új ülőlapot kapott, melyre a négypálmás hajfonatkorong mintája került, lábait meggyszínűre festettem.

A képen látható öreg bútor még csak várja a felújítást, de hasonló látványú lesz, más színnel és más (de biztosan ősi magyar) motívummal.

Egy újonnan lomtalanított szék felújítása képekkel, ötletekkel ide kattintva látható.


Möbel, Stuhl, Stockerl, renovierung, ungarisches Motiv
furniture, chair, stool, renovation, hungarian motif,

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Remélem tudsz segíteni. Hasonlóképpen mint neked, nekem is meg kell szabadulnom az ülő résztől. Viszont semmilyen barkácsboltban nem kapok ilyen méretben fát. Megkérdezhetem, hogy te honnan jutottál hozzá? Vagy esetleg egy nagyobb darabbl vágtad le? Válaszod és segítséged előre is köszönöm! OrgNiki

nemcsaktaska; fabolfabrika blog írta...

Szia Niki!

Én vágtam méretre. Ha esetleg elhozod hozzám, akkor szívesen megcsinálom neked is (Bp., Kispest).