AJÁNLOM RENDHAGYÓ LAKBERENDEZÉSHEZ, BARKÁCSOLÁSHOZ, SAJÁT KEZŰLEG KÉSZÍTETT AJÁNDÉKOK, DÍSZEK FABRIKÁLÁSÁHOZ

fordító

hajkefék, Lucának és Regének

Mikor hajkefét kerestem harmadszülött gyermekemnek, rájöttem, hogy vagy műanyag, vagy ronda barna vaddisznósörtést kell vennem. Ha már műanyagot nem veszek, akkor jöjjön a vaddisznó! De akkor az olyan legyen!!!!
Szóval jött a cipőkefe ötlete, természetesen saját, tetszetős elképzelés szerint. Először is lecsiszoltam a nyelére nyomtatott gyártó nevét. Majd temperával lefestettem és szalvétatechnikához használt lakkal rögzítettem. A piacokon kidobott vékony faládákból sniccerrel kivágtam egy lapocskát, fazonra alakítottam, festettem. Ez egyrészt eltakarja a sörték fűzésénél használt drótokat, másrészt a megajándékozott gyermek nevét is rátudom írni. Palmatex-szel ráragasztottam, jöhet egy kis csicsa üvegfesték-kontúrral és kész is a személyre szóló (ótvar eltávolító) kiskefe.

baby hair brush, shoebrush, coloured, do it yourself,
Baby Haarbürste, Schuhbürste, selber machen, farbig

Nincsenek megjegyzések: