AJÁNLOM RENDHAGYÓ LAKBERENDEZÉSHEZ, BARKÁCSOLÁSHOZ, SAJÁT KEZŰLEG KÉSZÍTETT AJÁNDÉKOK, DÍSZEK FABRIKÁLÁSÁHOZ

fordító

tavaszi dekorációk, faágakból

Nálunk különböző színű zománcfestékkel bemázolt faágak hirdetik a tavaszt. Mindenhol javában metszik már a fákat, így nem lehet gond néhány ág beszerzése.
Most egy merész gondolattal olyat alkottam, ami nem jellemző rám. Mármint a kidolgozatlanság : csak addig festettem a faágakat,  ahol a kezem kezdődött, a talpai is itt-ott festetlenek, de megláttam benne az érdekességet és már eszem ágában sem volt lemetszeni róla azt a részt, amit
eredetileg utólagos levágásra terveztem...


Egy kis szakított, tépett anyagdarab került a "rőzse" derekára; na jó, a szatén szalag segítségével kevéske csilli-villit is belecsempésztem. 
Bármiféle színösszeállításban elkészíthető (szerintem legalább három kell hozzá), asztaldíszként ünnepekre, ajtóra koszorú helyett, kisebb csokrokban iskolai vagy osztály-faliújságra.
Az ablakban mutogatják magukat az utca emberének, hátha másokat is jókedvre derít!
Na? Van valaki, akinek elnyerte tetszését?
branch, painting, textile, ribbon, spring, decoration, easy
Geäst, malen, Textil, Band, Frühling, Dekoration, leicht gemacht

Nincsenek megjegyzések: