AJÁNLOM RENDHAGYÓ LAKBERENDEZÉSHEZ, BARKÁCSOLÁSHOZ, SAJÁT KEZŰLEG KÉSZÍTETT AJÁNDÉKOK, DÍSZEK FABRIKÁLÁSÁHOZ

fordító

farmernadrág-virágatartó

Turkálóban, 150 Ft.-ért vettem ezt a karmazsin-, burgundi vörös farmernadrágot. Szárait levágtam, összevarrtam és kialakítottam a "talpat".

Egyelőre csak muskátli virít a derekában, de később az elülső zsebeket összenyitom a testtel és akkor lobéliát vagy mézvirágot is ültetek majd bele.
Nem merem az utcára kitenni, mert bár leszakad az ember dereka, ha megemeli, de még szerelmes vagyok legújabb alkotásomba és rosszul viselném, ha másnap reggelre nem ott lenne, ahol hagytam...

Locsolás után is érdekes látványt nyújt :-))


Jeans, Blumenhalter, Geranie, Garten-Idee, Garten-Dekoration, nähen,
jeans, flower pot, geranium, garden idea, garden-decoration, sewing

2 megjegyzés:

Erika írta...

A szárába mit raktál? Vagy az egész (virág)földdel van tele?

nemcsaktaska; fabolfabrika blog írta...

Igen, föld az egész... iszonyat nehéz :-)