AJÁNLOM RENDHAGYÓ LAKBERENDEZÉSHEZ, BARKÁCSOLÁSHOZ, SAJÁT KEZŰLEG KÉSZÍTETT AJÁNDÉKOK, DÍSZEK FABRIKÁLÁSÁHOZ

fordító

faágból edényalátét

Jön a kirándulószezon...
Ha találtok szép egyenes, hullott faágat, akkor egy fali dísznek is beillő, természetes látványt nyújtó alátétet készíthettek a forró edények számára.

forrás és jól látható méretű képes bemutató itt


A lenti képen évekkel ezelőtti saját ötletem látható. Szinte ugyanaz, mint a forrásnál bemutatott, csak én szabálytalan hársfaágakból készítettem, nem farudakból. A faágas változatnál előbb ki kell rakni sorban a felhasználandó darabokat és rátenni egy edényt, hogy nem billeg-e majd rajta az egyenes aljú edény. Színes kenderzsinórral kötöztem, végüket festettem, de maga a forró edénnyel érintkező felülete kezeletlen maradt.

Nincsenek megjegyzések: