AJÁNLOM RENDHAGYÓ LAKBERENDEZÉSHEZ, BARKÁCSOLÁSHOZ, SAJÁT KEZŰLEG KÉSZÍTETT AJÁNDÉKOK, DÍSZEK FABRIKÁLÁSÁHOZ

fordító

"üvegvágás" tűzzel-vízzel, vegyszerrel

Ha csiszolt üvegre vágytok akár lámpaburának, vagy mécsestartó üvegnek, akkor a hivatkozás alatt megnézhetitek, hogyan készül. A hozzávalók közül éppen csak a vágásra és csiszolásra hivatott eszközök hiányoznak;
viszont körömlakklemosó, madzag, gyufa és hideg víz megléte elengedhetetlen :-)


 Egy igazi "fából fabrika" ki is próbálja, az enyém így sikerült.




Én az üvegre tekert fonalat öntögettem le finoman acetonnal, tehát nem a videón látható módszert követtem.
Kb. 10-15 cm-es lánggal égett, nem repedt szét, nem szórt szilánkokat, mikor a hideg vízbe mártottam. Viszont sajnos nem ott törött le, ahol én szerettem volna, ahova az acetonos fonalat tettem. Természetesen a széleket lecsiszoltam!

Később férjem és gyermekeim körében egy újabb üvegen bemutattam (volna) a tudományom: Produkcióóóó!
És nem történt semmi... újabb produkció ugyanazon a palackon, és még újabb ...
A harmadik produkcióóóó után abbahagytam a kísérletezést.
Szóval azon kívül, hogy kiváló edzett üveget készítettem, nem történt semmi. Hát úgy tűnik, hogy üvege válogatja :-(

 http://www.recyclart.org/2012/02/diy-easy-cut-glass-bottles/

Nincsenek megjegyzések: