AJÁNLOM RENDHAGYÓ LAKBERENDEZÉSHEZ, BARKÁCSOLÁSHOZ, SAJÁT KEZŰLEG KÉSZÍTETT AJÁNDÉKOK, DÍSZEK FABRIKÁLÁSÁHOZ

fordító

ötlet, meggymag tisztításához


Idén végre készítek meggymag párnát. Bár még nincs kész, de az alapokat már megosztom veletek...

Hogyan készül, illetve hogyan tisztul?
-az egyik adagot kézzel, vízben dörzsikélve tisztítgattam - kevéssé hatásos;
- a másikat már egy rongydarabba töltve dörzsölgettem- közepesen jó megoldás
Aztán átnéztem a neten a tisztításhoz ajánlott ötleteket is; tömény sós vízben főzés - szintén közepesen hatásos eredményt hozott...

Éééééés akkor jöjjön a frankó tipp!
Egy textilzacskóba tettem a cseresznye vagy meggymagokat; gumival bezártam a vászonzsák száját úgy, hogy azért bőven hagytam helyet a magoknak a mozgáshoz, és két alkalommal is bedobtam őkelméket egy-egy adag sötét ruhához a mosógépbe (az első mosás után nem voltam elégedett).
Lehet 60 fokon mosandó fehérekhez is tenni a bezsákolt magokat, mert nekem nem ütött át a fehér zsákocskán semmi, a rostok is belül maradtak.
Aztán már csak egy nagylukú szűrőn kell átöblíteni és tiszta is a párna-töltelék... Mehet száradni.

Nem is értem, ennyi ésszel hogy lehet, hogy még csak itt tartok az életben :-))) Biztosan született lúzer vagyok.

2 megjegyzés:

Orsi írta...

:-)))
Akkor már ketten vagyunk lúzerek:-DDD
Legalább...

nemcsaktaska; fabolfabrika blog írta...

Igazad van, nem jó egyedül! :-))