AJÁNLOM RENDHAGYÓ LAKBERENDEZÉSHEZ, BARKÁCSOLÁSHOZ, SAJÁT KEZŰLEG KÉSZÍTETT AJÁNDÉKOK, DÍSZEK FABRIKÁLÁSÁHOZ

fa kokárda, Kárpátaljára



Így mutatnak együtt a Kis-Magyarország határain túlra induló kokárdák, hogy a remény és a kitartás jelképei legyenek Visk, Técső és Nagybocskó környékén ...

 





Akkor lássuk is a "saját kezűleg"-receptet:

FONTOS! Csak jól kiszáradt faág használható, vagy a frissen vágott fa tudjon legalább két-három hetet száradni, mert akkor látszik majd, hogy sugárirányban szétreped-e. Mondjuk nekem úgy is tetszene!
El is játszottam a gondolattal, hogy válasszak-e a szétnyílt korongjaim közül is, de aztán lemondtam róla, hiszen ez a garnitúra ajándékba készül és ne nézzen ki selejtesnek...

Asztali fűrészgéppel vágtam szeletekre a faágakat, így lett belőlük 3-5 mm. magasságú fakorong. Kis késsel lebontottam a kérget és csiszolóvászon darabkával "szőrtelenítettem" a felületet.



Férfi és női változatban kívántam elkészíteni, ezért a női kokárda-alapot alul kifúrtam 4-es fúrószárral, ahol is pántlika díszlik majd a későbbiekben.
Temperával nemzetiszínűre festettem, és fényes lakkspray-vel két rétegben átfújtam.Akinek van akril festéke, az a lakkozást megspórolhatja.                



Alattuk az a fadarab látható, amin a női kokárdákat kifúrtam, így egyrészt nem teszek kárt semmiben, másrészt nem átszakad a fa alja hanem az alátátnek köszönhetően szép formájú lyuk kerekedik a hátoldalon is.

A nemzetiszínű szalagösszeállítás egy nagylyukú tű segítségével került a furatokba.



 

A hátoldalon egy kicsit legyezőszerűen szétnyitva ragasztottam le (pillanatragasztóval) a szatén szalagokat, mert úgy a kokárda elején is szépen szétnyílnak majd a pántlikák.



A szatén szalagok végein egy felforrósított tűt húztam végig, így nem fognak lefoszlani használat közben sem.
Ragasztópisztollyal rögzítettem a biztosítótűt a hátlapra. Lehet használni kítűző alapot is, de nekem az nem volt itthon, így maradtam a hagyományos megoldásnál...
Ihun van!







A fekete kabátkán pompázó saját darabom egy régebbi készítés, és egy kicsit megmásítottam a nemzeti színeinket (szedte-vette-teremtette!)


Az innsbrucki, 79. sz. dr. Kozma György cserkészcsapat is elkészítette magának. Köszönöm nekik a fotót!! :-)))


3 megjegyzés:

Orsi írta...

Nagyon szép kokárdák, nagyon szép gesztus!

nemcsaktaska; fabolfabrika blog írta...

Odaát minden fontos, ami magyar...
Köszönöm a dicséretet, kedves vagy!

Névtelen írta...

Always check several garry's mod download different modes
of playing the game works wonderfully. The creators boast that this is a combination of florescent colors
with 3 dimensional effects objects or text to
be amazed to get away from video game systems are. The state seems
to be about making the actual arcade games on the list of suppliers of wholesale trade" is exactly what you need to open doorways without realizing what's behind them. Many individuals play these garry's mod download games and Atari games today.

Review my site :: Garrys mod download