AJÁNLOM RENDHAGYÓ LAKBERENDEZÉSHEZ, BARKÁCSOLÁSHOZ, SAJÁT KEZŰLEG KÉSZÍTETT AJÁNDÉKOK, DÍSZEK FABRIKÁLÁSÁHOZ

fordító

szivárvány -süti, avagy hogyan mérgezzük meg szeretteinket ...

A "ronda és finom" helyett szép és finom sütit készítettem. Zebra sütemény - dizájn, csak színesben.

Életem első "E"-számokkal teli süteménye, de ma ehhez volt kedvem, megengedtem magamnak egy "mérgező" torta készítését ...






Ételfestékkel, művi narancs-aromával és gyári marcipános cukormázzal ízesítettem, díszítettem.



Természetesen a gyerekeimnek sütöttem;                                       nehogymá' magamat mérgezzem :-)








A receptben felhasználtam a mélyhűtőben várakozó 10 tojásfehérjét, hogy világos alaphoz keverhessem a színeket.
Tettem hozzá 3 egész tojást is, mert valahogy a sima tojásfehérje sütemény nekem nem jön be...
A többi adalék (a szintetikus anyagokon kívül) hagyományos piskóta összetevőkből áll.
A tűpróbán átment, a hűlés szakaszában is szépen megtartotta a formáját, de a szeletelésnél, középen előbukkant egy kevéske félig sült tészta.

Ciki - nem ciki, ez most így sikerült ...

Nincsenek megjegyzések: