AJÁNLOM RENDHAGYÓ LAKBERENDEZÉSHEZ, BARKÁCSOLÁSHOZ, SAJÁT KEZŰLEG KÉSZÍTETT AJÁNDÉKOK, DÍSZEK FABRIKÁLÁSÁHOZ

fordító

régi kulcsból medál készült

Találtam egy sittben kb. 50 darab régi, rozsdás kulcsot.
Kevésbé izgalmas vonalakkal rendelkeznek, ezért fel kellett dobjam valahogy.

Azzal együtt, hogy nem szeretem a Valentin Napot, valahogy egy szerelmes pár összeköltözése, a szívekhez való kulcs jutott eszembe.

Ezt a gondolatot követtem a megvalósításban..













A felújítandó darab kiválasztása megvolt.










Miután szakadt az eső, nem óhajtottam elcsattogni a szerszámokig, hanem a konyhai fém súroló dörzsit kaptam elő és azzal szedtem le a rozsdát.









Hogyan is oldjam meg a mázolást és a szárítást?!

Persze lehetett volna oldalanként is festeni, megvárva a kétszeres száradási időt, de az nem én volnék.
Egyszerre, mindent és azonnal!!!

Elő egy szívószállal, kulcs ráakaszt, a szopóka végére pedig egy Binder csipesz, amivel rögzítem majd...




A piros zománcfestéket jól felkevertem és roppant egyszerűen belemártottam a rozsdamentesített kulcsot.

Csipesszel felakasztottam és már szikkadt is. Hááát, másfél nap kellett a teljes száradáshoz.

Jöhetett a fehér tempera, amit fogpiszkálóval vittem fel a felületre. Mikor az is megszáradt, akkor piros alkoholos filccel rápöttyöztem a fehér szívre is.
A lakkspray, amivel a temperát fixáltam, már hamar megszáradt.








Láncra fűzve nyakban viselhető vagy ajtóra akasztva, vendégváró dísznek, kopogtatónak is kedves dísz.

Egy karton papírra fűzve, szerelmes idézettel cifrázva visszautasíthatatlan ajándék...






------------------------------------------------------------

Másik 10 perces ötletem egy csillámporos kulcsocska.

Ismét egy rozsdás kulcs az alapanyag, amit egy konyhai fém dörzsölővel tisztába tettem.



Dekupázs ragasztóval átkentem, ezüst csillámporral megszórtam.



A felesleges csillámport visszaszórtam a tégelybe és már készen is van a másik kulcs medál változat.

















Hmmm-hmmm... mit is kéne csinálni a maradék 48-cal?! :-D

Nincsenek megjegyzések: