AJÁNLOM RENDHAGYÓ LAKBERENDEZÉSHEZ, BARKÁCSOLÁSHOZ, SAJÁT KEZŰLEG KÉSZÍTETT AJÁNDÉKOK, DÍSZEK FABRIKÁLÁSÁHOZ

fordító

Gallyakból készült szív


Anyák Napi ajándéknak készült fa szív.
















Ami kell hozzá:

- rengeteg kiszáradt és feldarabolt gally
  (én hársfa alapanyaggal dolgoztam.
  Szép, selyemfényű, világos, könnyen
  feldolgozható fafajta.
  Beszerzése sem okoz gondot, hiszen ezek a
  gyökérből kihajtott vesszők, amiket még meg
  is köszönnek, ha levagdosok a házak előtt álló
  hársfák alól... )







Továbbá:

- pillanatragasztó (szerényen, úgy 5-6 tubussal)
- szív alakú sablon, melynek segítségével nem
   térünk el a kívánt formától
- díszítő szalag
- akasztó zsinór







Elkezdem a gallyakat összeragasztani.
Minden faágat két-három, különböző helyre cseppentett ragasztóval rögzítek. Egy ideig bőven elég, ha csak úgy ragasztgatunk ide-oda egy ágat, de hamar eljön az a pillanat, mikor el kell kezdeni próbálgatni és válogatni az ágacskákat. Hogy melyik méretű, melyik görbületű fér el még a sablon pereméig.

Én ebben a fázisban egy csepp ragasztóval rögzítettem a sablonra a már elkészült farakást, hogy ne kelljen mindig keresgélni azt a helyzetet, amikor illik a mű a sablonra.


És el is készült a lakásdekorációnak, emléknek szánt, szívvel készült ajándék.







A natúrságosság jegyében vékony spárgából, házilag sodrot zsinórral oldottam meg az akasztót. 

Találtam itthon egy darabka hímzett szalagot, azt körbevezettem a faág szív oldalán, pillanatragasztóval zártam le a spárga mellett.


Drága Anyukám, köszönök mindent!

Nincsenek megjegyzések: