AJÁNLOM RENDHAGYÓ LAKBERENDEZÉSHEZ, BARKÁCSOLÁSHOZ, SAJÁT KEZŰLEG KÉSZÍTETT AJÁNDÉKOK, DÍSZEK FABRIKÁLÁSÁHOZ

fordító

homokozójáték - házilag
























Én mindenhez értek!! (és egyszer ez lesz a vesztem...)
Most éppen fugázok. De nem ám akárhogy, hanem kerti játékot készítek gyermekeimnek.

Kellékek:           
                                          
- kiöntőformának való műanyag dobozkák.
A különböző pudingos, joghurtos, krémes dobozkák a legjobbak, mert könnyen ki lehet belőlük venni a megsziládrdult "köveket" és sokféle forma található közöttük.
- maradék fugázó por, bármilyen színű...  
- keverő edényke, bot
Nem ügyeltem a keverési arányra sem, hiszen úgysem függőleges síkban dolgozom, hanem egy tálban fog állni a keverék, amíg megszilárdul.

Még a türkizkék mozaikcsempe sem fog leesni a tetejéről:-))
                
Lehet rétegezve is egymásra a színeket (persze, csak ha az alsó réteg kiszáradt), akkor csíkos építőanyagot kapunk.
Szóval a tejfölnél sűrűbb anyaggá kevertem, megtöltöttem a tálkát, a levegőbuborékokat egy kis alaphoz veregetéssel kiűztem a masszából és hagytam száradni egy napon keresztül.

Akkor a tálkából pikk-pakk kinyomtam a kockákat, és már mehetett is a homokozóba, várépítő alapanyagnak.
Jól bírja a használatot, és a fagyot is.

Valószínűleg nem volt gond a keverési aránnyal, hiszen nem porlott szét a tavalyi építőkocka csomag sem.                                                         

Természetesen cementből is el lehet készíteni a játékkockákat, lásd a bal felső sarokban álló többéves "betontömböt".

Nincsenek megjegyzések: