AJÁNLOM RENDHAGYÓ LAKBERENDEZÉSHEZ, BARKÁCSOLÁSHOZ, SAJÁT KEZŰLEG KÉSZÍTETT AJÁNDÉKOK, DÍSZEK FABRIKÁLÁSÁHOZ

fordító

cinke fiókák

Természetesen a kis cinkéket nem én csináltam, csak az odú a kezem munkája.

Régebbi darab, csak most hozta meg gyümölcsét.
Figyeltem a röpnyílás nagyságára, hogy ne használassa más madárka, nekik van más lehetőség a kertben.

Teteje felnyitható, hogy ha kell, tisztíthassuk...

Kezdő madárbarátoknak bátran ajánlom a Madártani Egyesületet; én is hozzájuk fordultam képzetlen, kispályás kérdéseimmel és egy napon belül megérkezett a mindenre kiterjedő válasz az elkötelezett segítőktől.


Meg is osztom veletek a válaszokat:
- Messze legyen egymástól a két odú, mert területvédő madarak, így kizárt két cinkepár beköltözése.
- Nem zavarja őket a gyerekzsivaj; és valóban, még én sem zavarom, két méterre vagyok az odútól és
  simán berepülnek...
- Egyszer-egyszer meg lehet őket nézni, de ha tojáson ülnek, akkor csak meleg időben.
  Ha megriadnak a szülők és kirepülnek, akkor nehogy kihűljenek a tojások addig, míg visszatérnek.

Nincsenek megjegyzések: