AJÁNLOM RENDHAGYÓ LAKBERENDEZÉSHEZ, BARKÁCSOLÁSHOZ, SAJÁT KEZŰLEG KÉSZÍTETT AJÁNDÉKOK, DÍSZEK FABRIKÁLÁSÁHOZ

fordító

fotóháttér mozaikcsempéből

Óóóóóh, az az istenáldotta, csodás hulladékból kifogyhatatlan sitt!

Ezt találtam:
2 kisebb lapnyi üvegmozaik csempe, meg ezernyi önálló darab... Mi is legyen vele?
Mert veszni nem hagyom!
Hónapok óta nem értem rá foglalkozni velük, de most jött az ötlet:

Legyen fotóalátét, vagy háttér!

Jó, de mire dolgozzam rá, ami el is bírja a csempék súlyát, viszont könnyű is, hogy én is elbírjam?

Megvan!!! PLEXI...

De honnan vegyek egy darab plexit?

Ha hiszitek, ha nem, ahogy megvilágosodtam plexi-ügyben, 10 perc múlva találtam az utcán kidobva egy megfelelő méretű plexidarabot.
Engem Isten mindig is a tenyerén hordozott!!!

Így már néhány nappal később el is kezdhettem dolgozni.

A padlóragasztó masszát felhordtam a zsírtalanított, letisztított, száraz felületre, beleragasztottam a két, egészben maradt, még papírral összefogott csempehalmazt és utána elkezdtem egyesével felragasztgatni a külön álló darabokat.
Jó szemmértékkel megáldott barkácsolóként nem használtam 
csempeközöket sem, csak úgy szabad stílusban igazítva dolgoztam.


Mikor minden darab a helyén volt, akkor száradni hagytam egy kicsit (mert én egy türelmetlen fazon vagyok) és már fugáztam is.









Aztán lekotortam a felesleges fugamasszát és gyorsan megtöltöttem vele egy gyümölcsjoghurtos dobozt.
Abból, száradás után homokozójáték lesz, várépítő alkatrész... Lásd ITT



És végül nedves szivaccsal letöröltem a még szintén nedves fugázó pasztát a csempék felületéről és száraz ronggyal kifényesítettem.

 









 
 
Nekem tetszik!

Nincsenek megjegyzések: