AJÁNLOM RENDHAGYÓ LAKBERENDEZÉSHEZ, BARKÁCSOLÁSHOZ, SAJÁT KEZŰLEG KÉSZÍTETT AJÁNDÉKOK, DÍSZEK FABRIKÁLÁSÁHOZ

fordító

nyugi gumi, nem csak gyerekeknek :-)

Nem más ez a találmány, mint egy lufi, melyet liszttel töltöttem meg.

Ez éppen nem saját ötlet, egyik gyermekem osztálytársai játszottak ilyennel, de ha másnak is újdonság, akkor elmondom, hogyan csináltam, mely fázisokban nehezítette meg az életemet :-)






Nem voltak illúzióim avval kapcsolatban, hogy egy sima tölcséres megoldás szóba sem jöhet...

Biztos voltam benne, hogy tömni kell a lisztet, ezért előkaptam a már jól bevált műanyag palack-száj tölcséremet, melyre ráhúztam a lufi száját és a tölcséres részbe beleöntöttem egy adag lisztet.
Egy tompanyelű kés végével, a szájon keresztül beletömködtem a lisztet a tölcsérből.
Aztán befogtam a lufi száját, és jól összetömörítettem a lufiban lévő mennyiséget.

Ismét jött a tölcsér, újabb adag liszt, mellyel nálam el is érte a kívánt méretet.

Ekkor jön a legfontosabb dolog, úgy kell lezárni a lufi száját, hogy tömörített állapotban maradjon, vákuum keletkezzen a bekötözés előtt.
A vákuumot úgy lehet elérni, hogy több lépcsőben nyújtjuk a lufi nyakát, miközben mindig egy kicsit lejjebb morzsikáljuk, vezetgetjük a liszt-szintet a nyakban.

Lehet gyűrögetni, marokerősítőként is használni.

Nincsenek megjegyzések: