AJÁNLOM RENDHAGYÓ LAKBERENDEZÉSHEZ, BARKÁCSOLÁSHOZ, SAJÁT KEZŰLEG KÉSZÍTETT AJÁNDÉKOK, DÍSZEK FABRIKÁLÁSÁHOZ

fordító

Fára nyomtatott fotók, FABAGOLY-tól

A Fabagoly-alkotások elérhetősége ITT található.

Nem titkolom, ismerősöm munkáját ajánlom.
Igényesen dolgozó, becsületes, tisztességes, profi grafikussal van dolgunk, akinek honlapján olvasható bemutatkozóból a következőket ollóztam ki Nektek:

"Mátyás király szülővárosában, Kolozsváron láttam meg először a napvilágot...
Művész családban nevelkedtem, apám díszlettervező, festő- és grafikus művész, és édesanyám keramikus családból származik.
Tőlük örököltem a kézügyességemet, ami hasznomra is vált: dekorációs szakmában dolgoztam..., közben autodidakta módon elsajátítottam a grafikai programok használatát könyvekből, és az interneten talált, többnyire angol nyelvű tananyagokból.
Nem ragadtam le ennyinél, úgy éreztem nem elég egy-két grafikai program magas szintű ismerete, hajtott a kíváncsiság, hogyan lesz egy grafikából kész nyomdai termék, ezért ezzel párhuzamosan elkezdtem képezni magam az ofszet és digitális nyomtatás területén is. Ekkor már tudtam, hogy nem mindegy, miként készítek el egy grafikát, mert minden szépnek és jónak tűnhet egy monitoron, de nyomdai kivitelezés szempontjából nem állja meg a helyét...
Szerencsésnek tartom magam, mert olyan munkahelyen dolgozom, ahol minden megszerzett tudásom és tapasztalatom gyakorolhatom nap mint nap, ráadásul a szakmám a hobbim is.
Szeretem a kihívásokat, és a megoldhatatlan problémákat megoldani."

Szóval fára nyomtatással is foglalkozik Endre, mellyel egészen egyedire szabható ajándékok készülnek...

A témák végtelenek, főleg úgy, hogy saját képekből is lehet kérni nyomtatást. Mondjuk páros, esküvői ajándéknak...


Amit egyelőre még nem láttam a kollekcióban,
azok a kislányok kedvencei, a hercegnők!
ENDRE! HERCEGNŐK!!!!! :-)

Nincsenek megjegyzések: