AJÁNLOM RENDHAGYÓ LAKBERENDEZÉSHEZ, BARKÁCSOLÁSHOZ, SAJÁT KEZŰLEG KÉSZÍTETT AJÁNDÉKOK, DÍSZEK FABRIKÁLÁSÁHOZ

fordító

Csodaszép gomb, ami hajgumidíszként szolgál



Jön a nyár, jönnek az esküvők és lesznek koszorúslányok is. Szerintem egyszerű, olcsó és finom látványú kiegészítője lehet az ünnepi öltözetnek.
Igazság szerint nálunk ez a hétköznapi viselet része, de egy hercegnőnél szerintem ez természetes... :-)

Elkészítése is könnyű; a hajat csak össze kell fogni
a díszgumival, és a lelógó hajköteget megcsavarni, mintha csavaroznánk... (bocs a hasonlatért, én barkácslédi vagyok... :-) )

Ha jól betekergettük a copfot, akkor már csak körbe kell vezetni a gumival összefogott rész körül és két hullámcsattal lefogjuk a tekervény végét.




Gomb és gumi kell hozzá; ennyi az egész.

A gomb lelőhelye a Cservenák üzlet Bp. XVIII. kerületben, a Béke tér után...








Persze bármilyen gomb megfelel hozzá,
csak arra kell figyelni, hogy a gomblyukba beleférjen
a gumi, át lehessen rajta húzni.
Gumizsinór, zsinórgumi, vagy mit tudom én milyen néven futnak ezek a körpofilú gumik.
De a kalapgumi, ami ilyen, az már vastag lehet egy gomblyukhoz...

A csomót érdemes egy csöppnyi pillanatragasztóval a gomb háta mögött rögzíteni, hogy miközben gumizzuk a hajat, ne kerüljön látható helyre.


Nincsenek megjegyzések: