AJÁNLOM RENDHAGYÓ LAKBERENDEZÉSHEZ, BARKÁCSOLÁSHOZ, SAJÁT KEZŰLEG KÉSZÍTETT AJÁNDÉKOK, DÍSZEK FABRIKÁLÁSÁHOZ

fordító

Lego, hajcsat és más kincsek gazdag tárháza... Mi az?

Hát a használt porzsák. :-)

Igen, én is hallottam a nylonharisnya porszívócső végére kötözéséről, meg a nagyon modern porszívók filteres megoldásáról.
De nálunk is általános takarításként működik a porszívózás, nyilván más felszívnivaló is van, mint láthatatlan porszemcsék a nylonharisnyán keresztül. Meg aztán nincs szükségem a kiválóan működő,
jó minőségű, megbízható márkájú, de filter (lego-csapda) nélküli porszívó helyett egy másikra.

Így én maradok a hagyományos, guberálós megoldásnál, amikor nem kívánok kidobni apró játékalkatrészeket, leszakadt és elveszett különleges ruhagombokat, kincset érő hajcsatokat,
ezt-azt-amazt. :-)

Készítettem régebben, más célra egy szúnyogháló anyagú szitát, amire manapság szitaként már nincs szükségem.

S mit ad Isten, pont jó a kukára.

Innentől pedig már biztos mindenki tudja, hogy miként mentem a drága legóalkatrészeket.





Nem azt mondom, hogy tiszta munka, de néhai nagyapám aranymondása szerint "a víz mindent levisz, csak a bűnt nem", így nem csinálok nagy ügyet a dologból. Végez más mocskos munkát is az ember, alkalmanként ez az 5 perc is belefér. :-)

A szűrőtálcába beleöntöm a porzsák tartalmát,
a felszálló por elől lelépek, aztán visszamerészkedek, újra megrázogatom a szitát, újra távozom a por elől aztán egy fadarabbal belekavargatom a kukába azt,
ami belehullik a szúnyogháló résein.
A végén az összeállt porcicákat kidobom és marad a tárgyi szemét.

Így megy minálunk; és ez persze csak én dolgom lehet... :-D

Nincsenek megjegyzések: