AJÁNLOM RENDHAGYÓ LAKBERENDEZÉSHEZ, BARKÁCSOLÁSHOZ, SAJÁT KEZŰLEG KÉSZÍTETT AJÁNDÉKOK, DÍSZEK FABRIKÁLÁSÁHOZ

fordító

faág-lámpa

Diófa ágából készült lámpa, Vincének, a Jézuskától.

A hangulatlámpa nem jöhetett volna létre Sanyi felajánlása nélkül, aki kivágta érte 70 éves diófáját és segített helyrehozni a villanyszerelés közben elkövetett orbitális hibáimat (mindig azt hiszem, hogy mindenhez értek...)
Köszönöm Neki!

Tehát a lámpa leírása: Sanyi barátunk kivágott diófájából elkértem egy darab faágat (kb. 25 cm-es), már akkor lámpának alkalmasban gondolkodva.
1/3 - 2/3 arányban hosszában lett kettéfűrészelve. Hogy megfelelő mélységű lámpatestet kapjak, a nagyobb darabot használtam fel. Vésővel aprólékosan kivájtam a belsejét és a fa saját mintáit megtartva körbefurkáltam 4-es fúrószárral, amin keresztül átvilágít az izzó fénye. Olajjal beeresztettem, hogy ne repedjen szét száradáskor, és a végén a szintén Sanyitól kapott áttetsző, színtelen kábellel összekötött foglalatot rögzítettem.
Hogy nehogy túlmelegedjen az izzó, és több irányba adjon fényt, ezért hurkapálcából távtartókat fúrtam és szorítottam a lámpa hátsó falába (lásd 2. kép). Ezek segítségével a faltól kb. 1 cm-re kerül a lámpa. Képakasztó karikákkal lehet felhelyezni.

Nincsenek megjegyzések: