AJÁNLOM RENDHAGYÓ LAKBERENDEZÉSHEZ, BARKÁCSOLÁSHOZ, SAJÁT KEZŰLEG KÉSZÍTETT AJÁNDÉKOK, DÍSZEK FABRIKÁLÁSÁHOZ

fordító

Temetői mécsestartó, mint...

 ... dekoratív befőttes üveg.



















Biztos lesznek, akik megbotránkoznak, de nézzük csak!!!

A karácsonyi és húsvéti ünnepeket, a sírgondozásokat követően hány és hány szertedobált, emlékezést, kegyeletet kifejező virág, koszorú, gyertya és más, többek közöttmécsestartó megy a szemétbe.
Sírról levenni ördögtől való ötlet, de a temetői hulladékgyűjtőbe, vagy mellé dobált szemétben észrevenni és meglátni benne valami újrahasznosítást, az már Istentől való!!!


Ez történt, így nyugodt szívvel szedtem össze három-négy különböző díszítésű üveg mécsestartót.

Otthon kiszedtem a kanócnak alapot adó fém talpacskát, az üvegeket betettem a mikróba 1-2 percre.

Ez idő alatt megolvadt annyira az üveg alján maradt teamécses, hogy egy késsel alányúlva azonnal, egyben kijött.

Mosogatás után megtöltöttem egy sebtiben összedobott karamellkrémmel...

Most, hogy végre itt a tavasz, be is mutatom karácsonyi ajándék ötletemet :-)

Na? Botrányos? :-)))

11 megjegyzés:

Paat írta...

Fuuuu, az! Én inkább fordítva csinálom továbbra is: befőttesüvegből festek mécsestartót.

Erika írta...

Nem, szerintem semmi botrányos nincs benne. Annyi mindent használunk másra, mint amire eredetileg kitalálták! Miért ne lehetne mécsestartóból (teljesen mindegy, hogy temetői vagy sem)befőttes üveg. Nekem nagyon tetszik. Biztosan finom, ami benne van :)

Névtelen írta...

Ne haragudj, de az én ízlésvilágomba ez nem fér bele!!! Nem ízlene ilyen üvegből a világ legjobb befőttje, lekvárja sem!!! A recycling területén is meg kell húzni az ízlés határát...szerintem. Hiszen annyi befőttes és más üveg "szaladgál" újrahasznosításért könyörögve...könyörgöm neeeeeee!!!!!!!!!!!

Mariann írta...

Ne haragudj, de egyetértek Ovi Varázzsal!
Én is szívesen újrahasznosítok bármit, mindent, de ebből én sem szívesen ennék.
Egyébként ezeket az üveg mécsestartókat én is újrahasznosítom, ugyanígy kitisztítom, ahogy Te, és teszek bele új teamécsest. Már az is spórolás és anyagmentés, ha nem kell megint kompletten új mécsest vásárolni, nem?
Ez csak én vagyok persze, ettől még mindenkinek más lehet a véleménye ;)

Névtelen írta...

Hát, ha ki akartad csapni a biztosítékot, sikerült :-) Gyakran olvasom a blogodat, mert szeretem, érdekes, változatos, de ez valahogy nagyon bizarr.

nemcsaktaska; fabolfabrika blog írta...

Eeeej-ej lányok, asszonyok!!

Látom ez a bejegyzés leverte a lécet :-)))

Ami az én meglátásom: nem vagyok ám kényszeres újrahasznosító, simán kidobok cuccokat. Tehát nem azért gyűjtöttem be, mert spórolok. Hanem ez az üveg tetszik nekem! Számomra nincs különbség a között, mikor egy idős bácsi meghal és a családja meghív a lakására, mikor kiürítik, hogy vigyek el bármit, mert utána konténerbe kerül a maradék, ők nem tudnak vele mit csinálni. Nem gondolom, hogy undorító volna egy tárgy csak azért, mert elhunyt a tulajdonosa. A mécsestartó üvegek pedig még csak nem is valakinek az emlékekkel teli használati tárgyai, hanem "csak" egy 100 forintos, időszakos kegyeleti kiegészítő. Amit maga az élő rokon hajigált ki a virághalom tetejére, mikor ismét ellátogatott a temetőbe.

És ilyen csodaszép üvegeket nem láttam befőttesnek, tehát mondhatni különleges :-)))




Agyrágóbogár írta...

én nem találok benne semmi megbotránkoztatót. Ha azt mondtad volna, hogy pl. templomból gyűjtögeted, valószínűleg kevesebben találják rémesnek a gondolatot. Itt azt hiszem nem is az a baj, hogy mire szolgált eredetileg, hanem az, hogy "temetőből" való. A haláltól és temetőtől való félelem természetes, igazából az életben maradást szolgálja-szolgálta. Halott közelében nem ajánlott tartózkodni, így mindenféle tabut sért, már csak az is elrettent sokakat, hogy húúú a temetőben volt. A temetői mécses azonban nem érintkezett a halottal, nem a halotti lepelről van ám itt szó. Egy sima üveg kantáról, ami ideig óráig kint tartózkodott. Mondjuk én nem csak mikróba pakolnám, hanem ki is főzném előtte. Már csak azért is mert lehet lepisilte egy kutya, macska, papagáj.

nemcsaktaska; fabolfabrika blog írta...

Én is kifertőtlenítettem; a mikró csak a viasz felolvasztására szolgált :-))

Köszönöm soraidat, nem érzem magam oly egyedül :-D

nemcsaktaska; fabolfabrika blog írta...

Még egy gondolat: ha megveszem a temető előtt és hazaviszem az jó. De ha égett egy fél órát bent a temetőben, utána bevágják a kukába, úgy már nem jó?
Nekem jó. :-))

Unknown írta...

Zseni vagy!!!!!!!!!!!Pont ilyen kis helyes üvegeken gondolkodtam. De olyan olyan drágág nem?

Névtelen írta...

Jó ötlet. A fanyalgókkal ne törődj. Tudod, ízlések és pofonok különbözők... :-)