AJÁNLOM RENDHAGYÓ LAKBERENDEZÉSHEZ, BARKÁCSOLÁSHOZ, SAJÁT KEZŰLEG KÉSZÍTETT AJÁNDÉKOK, DÍSZEK FABRIKÁLÁSÁHOZ

fordító

emlékeztető ujjak

Ki merné elfelejteni a teendőket, mikor egy női ujj fenyegetését látja?!

Előre szólok, hogy sajnos ez egy olyan bejegyzés, melynél nem vagyok biztos benne, hogy egyszerűen megvalósítható...




Mert még nem foglalkoztam ilyen zselészerűséggel, melybe az ujjat kell belenyomni, ezért nem tudom hogy egyáltalán beszerezhető-e.
Meg néhány ujjacskavégért venni??
(Szerintem valami olyan cucc lehet, mint a fogászati mintavételnél használt, lenyomatnak való anyag)




Földhöz ragadt szemlélettel kétféle elméleti ötletem van a kiöntősablon helyettesítésére:
nedves homokba vagy gyurmába nyomni az ujjakat. 
A homok nyilván beleragad a gipszbe, de a végén úgyis csiszolni kell a kiszáradt öntvényt.
A zsíros gyurma szerintem könnyebben leválasztható a végén, de nem próbáltam...

Szóval folyékony gipsz és rajzszög szükséges még hozzá.

Csiszolás után testszínű akrillal,
vagy temperával ÉS lakkozással tehetjük életszerűvé, maradandóvá.

A "körömlakk" lehet körömlakk is, vagy bármilyen, akár zománcfesték is.

További képek és az eredeti leírás itt található.

1 megjegyzés:

Duguláselhárítás írta...

Jujj :) ez inkább rémisztő! Egy horror film jut eszembe. De tovább lehet fejleszteni a dolgot, használni a technikát és nem az ujjainkat mártani bele, hanem kedves apró tárgyakat, nem?