AJÁNLOM RENDHAGYÓ LAKBERENDEZÉSHEZ, BARKÁCSOLÁSHOZ, SAJÁT KEZŰLEG KÉSZÍTETT AJÁNDÉKOK, DÍSZEK FABRIKÁLÁSÁHOZ

fordító

ronda, de hasznos...

Na igen, ez is lomtalanítással kezdődött...

Egy ócska kádkabinban láttam meg a remek lehetőséget.
Éppen jókor jött, mert a homokozót már nem tudtam letakarni az évekkel ezelőtt varrott, idénre szétfeslett huzattal.
Márpedig lefedni muszáj, különben macskák tennék tiszteletüket a homokozóba...

És Isten segedelméből, ez a három elem centire olyan méretű, mint a 10 évvel ezelőtt, magam által összeeszkábált, ajtófélfából készült homokozó kerete :-)





Kitördeltem a már használhatatlan műanyag lapokat és varrtam helyettük három, bútorvászonból készült pótlást.
Amit rém rondának találok, de a célnak megfelel:
- csökkent a "majd jó lesz valamire" -anyagaim száma
- erős, strapabíró kelme
- sötét és mintás, tehát nem látszik meg rajta az első folt


Természetesen levehető, mosható huzat készült, mert a gyakorlatiasság alapvetés ...

Nem zavarnak az "össze-vissza színű" tépőzárdarabok;
ami éppen volt itthon feldarabolva, azt
varrtam-ragasztottam a megfelelő helyre ;-)




Kerti paravánnak is kitűnő;
a homokozó elé állítva, jól elbújhat mögötte a gyermek, bele tud feledkezni a játékba.

Mivel harmónikaszerűen összecsukható, kis helyet foglal használaton kívül, este pedig kinyitva mehet a homokozóra...

Hogy nem vízálló? Engem nem zavar az esőáztatta, vizes homok; természetes állapot.
De a macskaszar -már bocsánat- tűrhetetlen.

1 megjegyzés:

Monika írta...

Szuper !!!!! tegnap félretettem egy ágynak a fekvő tetejét,abból ötlök ki valamit.:)