AJÁNLOM RENDHAGYÓ LAKBERENDEZÉSHEZ, BARKÁCSOLÁSHOZ, SAJÁT KEZŰLEG KÉSZÍTETT AJÁNDÉKOK, DÍSZEK FABRIKÁLÁSÁHOZ

fordító

hullámpapírból ünnepi dekoráció


Kaptam egy csomó, speciális anyagú, erős tartású hullámpapír-selejtet.
Mármint selejt annak, akinek nem ilyen méretre kellett volna...









Kipróbáltam, hogy milyen is lenne, ha mondjuk esküvőre készítenék belőle dekorációt.
Én itthon rózsával dolgoztam, de persze egy tikkasztó nyári napon nem biztos, hogy a rövid szárú friss virág a legjobb választás...
Viszont organzával vagy más dekor vászonnal vagy netán dekor papírral is lehet variálni.

Az elkészítésénél csak annyi a trükk, hogy amikor a lamellákat összeragasztottuk, vagy tűzőkapoccsal rögzítettük, akkor a kiterített virág hátoldalára feltétlen kell tenni egy kartonlapot, ami fixálja, különben visszaugrik cső alakúra.


A rózsát 2-3 öltéssel ráfogtam a merev hullámpapírra, a rózsaszár ott fut, ahol a papír ragasztása van, hogy eltakarja, ha van mit.
Kapott egy gyors vintage kiegésztőt és már mutatom is...




Ha szeretnénk emlékké változtatni egy-egy darabot a dekorációból,
csak fejjel lefelé kell függeszteni néhány napig.

Ez idő alatt megszárad és akinek tetszik úgy, mehet is eredeti állásában a hitvesi ágy fölé :-)

1 megjegyzés:

nemcsaktaska; fabolfabrika blog írta...

Kedves Bettina!
Sajnos törölnöm kell a hozzászólásodat, mert a kedvenc webáruházra irányító elérhetőség -ahol a bejegyzéshez illeszkedően semmi különlegességgel nem találkoztam- nem fér bele ingyenesen a megjegyzésekbe; spam jellege van... :-)

Ha gondolod, reklámozás nélkül szívesen fogadom újra hozzászólásodat, vagy keressen meg a webáruház üzemeltetője és megbeszéljük a reklámlehetőség részleteit. Szervusz: Zita: