AJÁNLOM RENDHAGYÓ LAKBERENDEZÉSHEZ, BARKÁCSOLÁSHOZ, SAJÁT KEZŰLEG KÉSZÍTETT AJÁNDÉKOK, DÍSZEK FABRIKÁLÁSÁHOZ

fordító

suszterszékből - kerti virágtartó állvány

Pssszt, csöndben mondom, hogy lomiztam... :-)

Csak, hogy okosodjak az értékében, utánanéztem
a neten, és persze, hogy találtam eladó fejőszéket, suszterszéket: 5 és 13.000 forint között...








Nekem székként nincs rá szükségem, de kerti virágtartónak pont jó lesz. Csak nem így...

Mivel minimum ezeréves por volt rajta, egy alapos takarítással kezdtem. Utána sok előkészítést nem igényelt a szék, mert nem szerettem volna tökéletes változást rajta.
Nem akartam elfedni a repedéseket sem és egyenletesen takaró festékréteg sem volt kívánalom. Sőt!
Nekem így tetszett, kicsit kopottasan...
Vízbázisú zománcfestékkel kentem le, a gyors száradás után szivacsból vágott sablonnal készítettem el az óriás pöttyöket.
A lábain a fekete szín magasságát maszkolószalaggal jelöltem ki, mellyel egyben védtem is a türkiz alapszínt a véletlen befestéstől. a pöttyözésnél szintén nem törekedtem szabályos látványra, hanem játékos, vidám megújulásban gondolkodtam.



Így már nem lesz magányos a másik pöttyös virágtartó sem.

1 megjegyzés:

boGár krea írta...

Nagyon tetszik a másik virágládával együtt! Nem jutott volna eszembe, hogy ilyenre fessem, de csodás! Lehet, hogy hasonlóba belevágok... :)
Gratulálok az ötletért és a kivitelezésért!