AJÁNLOM RENDHAGYÓ LAKBERENDEZÉSHEZ, BARKÁCSOLÁSHOZ, SAJÁT KEZŰLEG KÉSZÍTETT AJÁNDÉKOK, DÍSZEK FABRIKÁLÁSÁHOZ

fordító

Felismeritek? Vágókorong volt valaha...

Mostanában több flex-korongot is elhasználtam és az egyik korongcserénél jött a szokásos "fejlövés", miszerint ebből még lehet valami...
























Első gondolatom az volt, hogy medál lesz belőle,
olyan hozzám illő, "barkács-sokk" ötlet;

A kopott részét fehérre festettem, a megmaradt képrészletet elválasztottam egy kevés türkiz csillámporral és kék, különböző méretű strasszokat ragasztgattam rá.

Kisszemű ékszerláncot akasztottam rája.




Viszont mire kész lettem vele, meg is gondoltam magam.
A 8.5 cm átmérőjű medál már-már brutális; olyan hiphop, meg rapper érzésem volt tőle. :-D
S mivel ezen stílusok nagyon távol állnak tőlem, így inkább a ház kézműves részlegét díszíti a csicsázott, régi flexkorong.

Szerintem szép lett.
De mivel nekem sokszor olyanok is tetszenek, ami másnál már leveri a lécet, így van egy olyan érzésem,
hogy ez is abba a csoportba kerül nálatok... :-D

Nincsenek megjegyzések: