AJÁNLOM RENDHAGYÓ LAKBERENDEZÉSHEZ, BARKÁCSOLÁSHOZ, SAJÁT KEZŰLEG KÉSZÍTETT AJÁNDÉKOK, DÍSZEK FABRIKÁLÁSÁHOZ

fordító

régi fa dobozokból nyitott szekrényke lett


Ezek a különböző helyen lomtalanított régi, fa dobozok testvérré fogadták egymást.
Egy helységbe kerülnek, ezért egyforma külsőt kaptak.



Azt bizton állíthatom, hogy undorító darab volt mindkettő, mikor kikaptam a szeméthalomból.
Ezek a régi állapotot bemutató fotók már magasnyomású mosóberendezés-kezelés után készültek.






Nem állt széndékomban sokat változtatni rajtuk,
hiszen számomra az csak emeli a fényüket,
hogy pontatlan tákolmányok... :-)

Ezért csak lecsiszoltam róluk a "szőröket", megerősítettem az oldalakat ott, ahol megkívánták azt.






Külsejüket csónaklakkal kezeltem le, érettebb színt kaptak tőle.

Belül hófehér festék fedi őket,
de úgy, hogy megmaradjon a patina;
a mélyedésekbe nem nyomkodtam bele az ecsetet.
Hogy süssön róluk az ódonság...






Végül is alig hasonlítanak...

A nagy doboz iszonyat régi, többet látott darab;
ezért sokkal sötétebb színű lett ugyanazon lakktól;
függetlenül attól, hogy mindkettő ugyanazon fából, fenyőből készült.


A méretük is más. De így, egymáshoz igazítva, mégis imádom őket...









Maradhatnak pőrén is, de dohatok rá csipkeszegélyt, terítőt is. Mindig úgy, ahogy kedvem tartja...






Nincsenek megjegyzések: